Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Νους υγιής

Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου μέχρι σήμερα θα με χαρακτήριζες αγύμναστη. Η αλήθεια είναι ότι εξαιτίας της έλλειψης αθλητικής παιδείας και του ότι δε μου άρεσε ποτέ η ιδέα του γυμναστηρίου (αν και το είχα δοκιμάσει κάποιες φορές) άφηνα τον καιρό να περνάει. Είχα καταλήξει ότι ήθελα να ξεκινήσω κάποια ομαδική δραστηριότητα που είναι ο καλύτερος και πιο διασκεδαστικός τρόπος να αθληθείς. Αλλά λίγο η μεγάλη πόλη, λίγο το καθιστικό επάγγελμα, πάντα το ανέβαλα και πάντα έμενε ως σκέψη. Μέχρι που κάποια στιγμή καταλαβαίνεις ότι κάτι πρέπει να κάνεις και ότι αυτός ο τρόπος ζωής επηρεάζει την ποιότητα της ζωής σου και πρωτίστως την υγεία σου. Έτσι σιγά σιγά άρχισα να ανακαλύπτω ότι υπάρχουν άπειροι τρόποι να γυμνάστεις που και διασκεδαστικοί μπορεί να είναι και να μην κοστίζουν πανάκριβα. Η ιδέα του γυμναστηρίου συνεχίζει να μη μου αρέσει πάντως.



Μέσα από τη μικρή μου εμπειρία κατάλαβα ότι δεν πρέπει να είσαι προκατειλημμένος για κανενός είδους άσκηση και ότι όλοι μπορούν να βρουν αυτό που τους ταιριάζει, χωρίς να αισθάνονται ότι κάνουν αγγαρεία. Για παράδειγμα, υπάρχουν πολλά περιοδικά που περιλαμβάνουν και κάποιο dvd με διάφορα είδη γυμναστικής. Είναι ένας εύκολος και φθηνός τρόπος να δοκιμάσεις διάφορα είδη άσκησης (για το σπίτι) και να δεις τι σου ταιριάζει αλλά και να γυμναστείς. Ένα τέτοιο dvd είχα πάρει κι εγώ κάποια στιγμή που είχε πρόγραμμα για αεροβική γυμναστική στην παραλία, και όχι μόνο το έχω ευχαριστηθεί αλλά το έχω μοιραστεί και με όλους τους γνωστούς μου.



Μια άλλη πολύ ωραία ιδέα είναι το κανάλι Body in Balance που σίγουρα όλοι το έχουν στην τηλεόραση. Το συγκεκριμένο κανάλι από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και από το απόγευμα μέχρι τις 12 το βράδυ παρουσιάζει διάφορα προγράμματα γυμναστικής και υγιεινής ζωής, από yoga μέχρι χορό. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα στρώμα και έχεις τον πιο εύκολο τρόπο να γυμναστείς μέσα στο σπίτι σου. Το Body in Balance έχει και web κανάλι σε περίπτωση που δεν πιάνει στην τηλεόραση.

Πάντως συνεχίζω να πιστεύω ότι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος για να γυμναστείς είναι το παιχνίδι. Για όσους έχουν κάποια παιχνιδομηχανή σπίτι τους ξέρουν για ποιο πράγμα μιλάω. Τώρα με το Xbox Kinect και το Wii έχουν βγει άπειρα παιχνίδια που μπορούν να σε γυμνάσουν παίζοντας. Έχω κολλήσει με δύο παιχνίδια στο Kinect, με το Dance Central (χορού) και το Get Fit With Mel B (γυμναστικής). Κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω και το YourShape Fitness Evolved.



Υπάρχει βέβαια και ο πολύ απλός και εύκολος τρόπος, αν έχεις κάποιο πάρκο κοντά στο σπίτι σου, το τρέξιμο ή το περπάτημα. Το τρέξιμο δε μου άρεσε πάντα άλλά τον τελευταιο καιρό το έχω αγαπήσει. Και το καλύτερο είναι ότι ανακάλυψα πως υπάρχουν αμέτρητες διοργανώσεις για να το εξασκήσεις. Μέσα στο 2012 ξεκίνησαν να διεξάγονται στην Αθήνα τα Adidas Open Run, και μάλιστα η τέταρτη συνάντηση είναι σήμερα στο Πάρκο Τρίτση. Είναι δωρεάν και περιλαμβάνει διαδρομές των 5 και των 10 χιλιομέτρων. Επίσης από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Άλμα Ζωής διοργανώνεται την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου το Greece Race for the Cure στα 5 χμ και περίπατος στα 2 χμ στο κέντρο της Αθήνας. Η εγγραφή κοστίζει 5 ευρώ, ο κάθε συμμετέχων παραλαμβάνει μπλουζάκι και καπελάκι, ενώ τα χρήματα πηγαίνουν σε φιλανθρωπικό σκοπό. Και για τους πιο μυημένους πλησιάζει και ο Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών όπου εκτός από το μαραθώνιο υπάρχουν και διαδρομές των 5 και 10 χμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου