Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Λαμπάδες 2012

Συνεχίζοντας την περσινή παράδοση, είπα και φέτος να φτιάξω τη λαμπάδα μου. Βέβαια στην πορεία μου άρεσε τόσο η διαδικασία που σκέφτηκα να φτιάξω και για όλους τους υπόλοιπους... Εντωμεταξύ άρχισα να ψάχνω για λεπτά κεράκια που θα τα βάζω ανά δύο σε κάθε λαμπάδα, και μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα τυχαία στα Ok Market σε διάφορα χρώματα. Οι πρώτες δύο που έφτιαξα κινούνταν η μια (δική μου!) σε ύφος shabby chic σε χρωματισμούς φυστικί και σομόν με πουλάκια και η άλλη σε θαλασσινό στυλ με ψαράκια, αν και το Πάσχα θα το περνούσαμε στο βουνό:


Τις επόμενες που έφτιαξα ήταν για την οικογένειά(δλδ για γαμπρό, μαμά, γιαγιά εκτός από την αδερφή μου που της είχα αγοράσει μια και από τον μπαμπά μου που κρατάει πάντα λευκή λαμπάδα):




Φτάνοντας στο χωριό για το Πάσχα, κι αφού είδαν οι συγγενείς εκεί τις λαμπάδες μας, είχαν την ιδέα να φτιάξω λαμπάδες και για τους υπόλοιπους εκεί. Βέβαια το θέμα ήταν ότι δεν είχα καθόλου υλικά. Αλλά καλή διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται...Αξιοποίησα όλα τα υλικά ραπτικής της γιαγιάς που είχαν ξεμείνει κατά καιρούς, από κουμπιά, δαντέλες, κορδέλες κ.τ.λ. Η πρώτη έγινε για έναν ξάδερφο αλλά τελικά την κράτησε ο θείος (χρησιμοποίησα κουμπιά, σπάγγο, πινέζα και κορδόνια παπουτσιού!!!):


Η επόμενη ήταν μια πιο χοντρη αρωματική λαμπάδα:


 Μετά έφτιαξα άλλες δύο για τις ξαδέρφες με κουμπιά δαντέλες, σπάγγο και κορδέλες:



 Και τέλος μια πολύ απλή λαμπάδα που έγινε με κίτρινο γκοφρέ χαρτί και αλευρόκολλα. Η οποία ήταν κυριολεκτικά αλευρόκολλα με αλεύρι ζάχαρη και νερό, και μάλιστα αλεύρι στάρινο!!!


Και του χρόνου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου